Bröllop och mera bröllop.


Då var det helg igen och det har blivit två brudar tills imorgon. En enkel stilren rund bukett med en limeros och pärlor... Bara helt enkelt vacker.

  

Sen är det en florist som ska gifta sig, dom har medeltidstema, medeltida kläder, maten är tillagad på dom kryddor som användes då. Det ska grillas över öppen eld och dom ska vara ute... så vi hoppas på fint väder. Alla gäster ska ha med engen talrik och bestik. Hon berättar också att dom ska ha släktfejd. Bruden och brudgummens släkt emot varandra i flera tävlingar och den släkt som vinner, det efternamn blir det paret får bära. Modigt!
 
Själv heter jag Eriksson (inte så hett) så när jag gifter mig vill jag byta. Henrik heter ju Eklund och det känns ju bättre än ett son- namn.

  


Kram lill knoppan.

Kommentarer
Postat av: Nicole

otroligt vacker den hängande bukett! KATEGORIER!!!!!

2009-08-21 @ 17:21:32
Postat av: Karin

Åh vilka vackra buketter :)

2009-08-23 @ 14:11:38
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0