Måndag.

Klar med kylen! Så nu är det bara att vänta på morgondagens stora leverans av snittblommor. Tror att jag känner för färg den här veckan, hoppas att dom har massa roligt med sig i bussen. 

Micke tittade in med mina jättestora fina murgrönor. Det är såna blommor man blir lycklig av. Nu känns det inte som jag vill sälja dem.... Kanske ska ställa dom i ett hörn och hoppas att ingen ser. (Dom skulle nämligen passa OTROLIGT bra i mitt vardagsrumsfönster.) 



Målade lite kort på eftermiddagen, snart torra för att hängas upp.    
    



Nu har tankarna börjat vandra till blomsterkurserna igen. Sugen på hösten nu, tänk er orange/rött mörka gröna toner höstlöv, rönnbär.... ja ja det får gro i huvudet ett tag till innan det kommer ut något bra.

Kramar från lill knoppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0