Brudhelg..


Hej.. Imorgon är det lördag, brud dag.. Har tre härliga brudar. Här har vi Marias brudbukett de består av vendelarosor och murgröna i en droppformadbukett. 



Nummer två ut är Anki hennes bukett är så cool, härlig på något sätt med allt grönt blomman är glariosa sen är det trollhassel, plumosus, galaxi, sallal, daggkåpa och philodendronblad.



Tredje bruden ut är Caroline och hennes bukett består av nejlikor som är tätt tätt ihopsatta med hjärtan på tråd och pärlor i vitt.   



Önskar alla tjejer stort lycka till och hoppas på fina bröllop. Stor kram Angelica.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej !

Vilken fin blogg. Jag undrar om jag får länka till er och låna en bild?

Kolla gärna in min blogg också.

Anna

2010-07-15 @ 09:24:40
URL: http://missaiv.blogg.se/
Postat av: Susanne Helmersson

Hej! Jag undrar hur du har bundit buketten med glariosa,trollhassel,plumosus, mm. Är det med sidenband eller har du en hållare? Tycker den är jättefin och funderar på att göra en liknande själv. Tack på förhand!

Hälsningar, Susanne

2012-06-26 @ 15:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0